2023 m. rugpjūčio 19 d., šeštadienis

Pasinaudokite duomenimis pagrįsta rinkodara

Šiandien, kai rinkodaros strategijos yra vis labiau priklausomos nuo duomenų, priimti sprendimus, pagrįstus duomenimis, yra svarbu, jei norite pasiekti savo verslo tikslus. „Data-driven marketing“ (DDM), taip pat žinomas kaip „vertybinių duomenų marketingas“, yra rinkodaros strategija, kurioje naudojami skaitmeniniai duomenys, kad būtų gauti geriausi rezultatai.

DDM nėra nauja rinkodaros strategija. Ši technika buvo naudojama jau keletą dešimtmečių, bet dabar ji aktyviai naudojama vis didesniam verslo dydžiui. 2017 m. AB „Forbes“ tyrimas parodė, kad 63% įmonių, kuriose buvo vykdoma DDM strategija, patyrė mažiausiai 15% augimą. Be to, Google ir „Neilsen“ tyrimas parodė, kad DDM naudotojai gali pasiekti iki 56% didesnį konversijos rodiklį.

DDM technika grindžiama tuo, kad įmonės gali suvokti savo rinkodaros veiksmus pagal įvairius skaitmeninius duomenis. Prieš naudodamiesi šia technika, įmonės turi sukaupti duomenis apie savo rinką, įskaitant vartotojų elgesį, įpročius ir pageidavimus. Šie duomenys gali būti naudojami įvairiais būdais, įskaitant:

1. Optimalizuoti rinkodaros išlaidas. Naudodamiesi DDM technika, įmonės gali tiksliau nustatyti savo rinkodaros išlaidas, kad būtų gauti geriausi rezultatai.

2. Padidinti rinkodaros efektyvumą. Pasinaudojus DDM technika, įmonės gali pasirinkti tinkamiausius rinkodaros kanalus ir rinkti tinkamiausius vartotojus.

3. Sumažinti rinkodaros išlaidas. Pasinaudojus DDM, įmonės gali sumažinti neefektyvias rinkodaros išlaidas, kurios dažnai būna nenaudingos.

4. Padidinti pardavimus. Naudojant DDM technika, įmonės gali tiksliau nustatyti savo rinkodaros tikslus, taip pat nustatyti tinkamiausius rinkodaros metodus, skirtus pardavimų didinimui.

5. Padidinti vartotojo lojalumą. Naudojant DDM technika, įmonės gali tiksliau nustatyti vartotojo elgesį ir tokiu būdu didinti vartotojo lojalumą.

Šiandien, kai skaitmeniniai duomenys tampa vis svarbesni rinkodaros strategijose, DDM technika tampa vis svarbesnė. Naudodamiesi šia technika, įmonės gali pasiekti geriausių rezultatų su minimaliomis išlaidomis.

Kas tai, kaip tai veikia - supraskime per reklamos pavyzdžius

Nuomonės lydinčių duomenų naudojimas. Nuomonės lydinčių duomenų naudojimas yra vienas iš efektyviausių būdų, naudojamų DDM technikoje. Nuomonės lydinčių duomenų naudojimas leidžia įmonėms gauti informacijos apie savo rinkos reakciją į rinkodaros priemones, tokias kaip rinkodaros kampanijos, reklamos ir produktai. Pavyzdžiui, kompanija "Apple" taiko nuomonės lydinčių duomenų naudojimą savo rinkodaros strategijoje. „Apple“ naudoja rinkos nuomonę, kad įsitikintų, kad jų rinkodaros priemonės yra veiksmingos, o nauji produktai atitinka vartotojų poreikius.

Atsiliepimų naudojimas. Atsiliepimų naudojimas yra dar viena svarbi DDM technika. Naudojant atsiliepimus, įmonės gali gauti informacijos apie savo produktų gebėjimus ir trūkumus. Pavyzdžiui, vartotojų atsiliepimai yra svarbaus „Amazon“ rinkodaros strategijai. „Amazon“ dažnai naudoja vartotojų atsiliepimus, kad įvertintų savo produktų veiksmingumą. Atsiliepimų naudojimas taip pat leidžia įmonėms gauti informacijos apie potencialius naujus produktus, naudojamus naujų produktų gamybai.

Analitikos naudojimas. Analitikos naudojimas yra vienas iš svarbiausių DDM technikos aspektų. Naudojant analitiką, įmonės gali gauti informacijos apie savo rinkos elgesį, įskaitant vartotojų elgesio pasikeitimus ir rinkodaros kanalų efektyvumą. Pavyzdžiui, kompanija „Microsoft“ naudoja analitiką savo rinkodaros strategijoje. „Microsoft“ naudoja analitiką, kad gautų informacijos apie vartotojų elgesį, kad galėtų geriau nustatyti savo rinkodaros kanalus ir išlaidas.

Įprastai efektyvi reklama ir reklamos strategija yra grindžiama duomenimis, jei ne mašininiu mokymusi, tai bent jau statistikos analize ir duomenų įsisavinimu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Skaitmeninės reklamos strategija 2024 metams - žingsnis po žigsnio

Šiandien digitalinės reklamos strategija - tai svarbiausias būdas įtraukti potencialius klientus ir išlaikyti esamus. Digitalinės reklamos s...